Ulkopuolinen mainonta yhdistetty verkkosivuihin

Kirkko Espoossa on hyvä esimerkki miten ulkopuolinen mainonta on yhdistetty verkkosivuihin. Espoon kauppakeskuksiin, metroihin, asemille ja katujen varsille ilmestyi viesti ”Täällä rakastan minä – Här bor kärleken”. Kyseessä oli Espoon seurakuntien kampanja, joka toi kirkon sanoman arjen keskelle. Katso sisältöä verkkosivuilla:

Täällä rakastan minäLinkki avautuu uudessa välilehdessä

ParisuhdeLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Espoon seruakunnat tuovat rakkauden katukuvaan uutinen.Linkki avautuu uudessa välilehdessä 

Kuvakaappaus Kirkko Espoossa verkkosivusta.
Kirkko Espoossa, täällä rakastan minä.
Kuvakaappaus Kirkko Espoossa verkkosivusta.
Kirkko Espoossa, Rakkautta arjessa
Kuvakaappaus Kirkko Espoossa verkkosivusta.
Espoon seurakuntien uutinen ulkopuolisesta mainonasta:.Täällä rakastan minä - Här bor kärleken.